Marketing v období Valentýna?
.
Marketing v období Valentýna?
.
Sváteční období v Evropě jsou hlavně podporována a zdůrazňována proto, aby se více prodalo, více utratilo a více "zneužilo" nálady ve společnosti. Vy, kteří jste se narodili dříve, tak kdo z Vás znal dnes již velmi oblíbený svátek zamilovaných neboli svátek svatého Valentýna?
.
A právě tento svátek je v ČR velmi oblíbený u obchodníků a prodejců. Dokonce vznikají celé marketingové studie o tom, jak se připravit na Valentýna. Kdy začít „zahřívat“ lidi, kdy upozorňovat na to, že se svátek pro marketingové agentury blíží, kdy již natvrdo bombardovat reklamou a kdy začít vyvolávat v lidech pocit viny, že své milované či milovanému ještě nic nekoupily a je potřeba si u něj „vyžehlit“ nějaké ty neřesti a hádky z poslední doby. Pro ty z vás, které baví marketing, klikněte pro inspiraci na zahraniční marketingové studie.
.
- 9 marketingových strategií na Valentýna na poslední chvíli
- Valentýnské marketingové kampaně, které si získají srdce
- 12 milých marketingových strategií na Valentýna
- 10 nejlepších marketingových kampaní na Valentýna
V Česku je svátek na 101% pouze komerční záležitostí. Ve společnosti Korálky Katlas mám na starosti propagaci a rozvoj prodeje a obchodu a proto se bavím tím, když sleduji každý rok BOOM okolo Valentýna. Pro důkaz toho jak je Valentýn komerčně propagován uvádím statistiku hledanosti klíčových slov, které souvisí s Valentýnem.
.
- Klíčové slovo "VALENTÝN" se za minulý rok do vyhledávače Google zadával v průměru 22 200 krát měsíčně. Z toho v měsíci lednu 2020 hledali toto klíčové slovo 60 500 krát, v únoru 135 000 krát a například v v červenci v roce 2020 lidé vyhledávali toto slovo pouze 1600 krát.
- Klíčové slovo "DÁREK NA VALENTÝNA" se za minulý rok se do vyhledávače Google zadával v průměru 1000 krát měsíčně. Z toho v měsíci lednu 2020 hledali lidé toto klíčové slovo 3 600 krát, v únoru 8 100 krát a například v červenci v roce 2020 lidé vyhledávali toto slovo pouze 10 krát.
- Klíčové slovo "VALENTÝNKA" se za minulý rok do vyhledávače Google zadával v průměru 880 krát. Z toho v měsíci lednu 2020 hledali toto klíčové slovo 1 000 krát, v únoru 8 100 krát a například v červenci v roce 2020 lidé vyhledávali toto slovo pouze 110 krát.
- Klíčové slovo "DÁRKY K VALENTÝNU" se za minulý rok se do vyhledávače Google zadával v průměru 720 krátměsíčně. Z toho v měsíci lednu 2020 hledali toto klíčové slovo 3600 krát, v únoru 3600 krát a například v červenci v roce 2020 lidé vyhledávali toto slovo pouze 20 krát.
Marketingové strategie při prodeji minerálů
.
Nehodlám zde polemizovat o tom, jestli je minerál léčivý, či má zázračnou moc. Na internetu je mnoho článků, které Vám budou tvrdit, že minerály oplývají magickými vlastnostmi, ale najdou se i fakta, že minerály nic neléčí, a jde o lživé tvrzení, či žel v případě „léčení“ minerály jde pouze o placebo efekt. Ať už patříte k té či oné skupině je holým faktem, že na českých e-shopech se léčivých schopností minerálů nepokrytě až fantasticky nadužívá. Z prozkoumání českých e-shopů je jasně vidět, že téměř polovina minerálů se hodí pro prvních 6 znamení zvěrokruhu a druhá polovina minerálů pro ostatní znamení zvěrokruhu. Jsou minerály, které se také třídí podle nemocí, podle čísla narození či podle čaker.
.
Víte, jaký je nejlepší marketing pro prodej čehokoliv?
.
Nabídnout rychlé řešení, prodat příběh, umění ztotožnit se příběhem a následně prodat. Nejlepší ukázkou prodejní strategie na internetu má e-shop Svět minerálů.
Chcete-li se inspirovat v tom, jak nadužít informace o minerálech a pak prodat, není na internetu lepší příklad. Nabídnou Vám e-book 10 rad, díky kterým poznáte sílu minerálů, všude u minerálů máte informace o tom že…ve světě plném environmentálních toxinů a každodenního stresu ze všech požadavků v práci a od rodiny je každodenní výzvou zůstat zdravý a energický. Klíčem k blahu je nejprve rozpoznat slabá místa nebo nedostatky v energetických polích těla a pak učinit důkladné kroky k návratu těla a mysli k přirozenému stavu radosti.
Ale zcela správně v kontaktech uvádějí klíčovou větu, ve které se distancují od textů na celém e-shopu. …. Mějte prosím na paměti, že my ze světa minerálů nejsme lékaři a neposkytujeme lékařskou pomoc. Účinky minerálů nenahrazují pokyny lékaře. Pokud máte zdravotní potíže, navštivte odborníka.
Jak se na tomto e-shopu naužívají minerály v období Valentýna?
- Starostlivý jaspis
- Láskyplný růženín
- Mužem srdcem i duší
- Romantické světlo
- Oddaný granát
- Šťastný jadeit
A logicky zcela mimochodem jsou v období Valentýna právě v akci.
.
A co s tím?
Nesoudím, zda je to správně, či špatně. Prostě to odráží marketingové strategie, které jsou potřebné pro prodej čehokoli. My v Korálkách Katlas si nehrajeme na lascivní reklamu, ale také nikoho neodsuzujeme. Víme, že v naší Facebook skupině Korálky Katlas – kreativní soutěže je spoustu členů, kteří tvoří s přesvědčením, že minerály mají své místo. A v období Valentýna tvoří a prodávají, či se inspirují Valentýnem.
Proto Vám zcela jednoduše komerčně sdělujeme, že v období od 26. ledna do 12. února 2021 jsme pro Vás připravili slevovou akci na korálky a bižuterní komponenty, které se s oblibou prodávají na Valentýna.
.
.
K zamyšlení….
.
- Potřebuje člověk, který skutečně miluje svého partnera jeden konkrétní den v roce, aby svou hlubokou lásku mohl vyjádřit?
- Opravdu potřebujete jít na fantastickou a drahou večeři, když si doma uvaříte kolikrát lepší jídlo?
- Proč se ceny hotelů / restaurací výrazně zvyšují jen proto, že je 14. února?
- Proč jsou květiny v období Valentýna tak drahé?
.
Poznámka autora: Článek byl vytvořen pro potřeby SEO optimalizace e-shopu a zcela pro potřeby marketingu. Například uvedená klíčová slova v článku k Valentýnu neslouží k ničemu jinému, než umožnit Google robotům zaindexovat článek a umožnit zobrazení na předních pozicích ve vyhledávači. Jako člověk jsem přesvědčen, že lásku je potřeba projevovat celoročně. Žádný Valentýn vám ve vztahu nepomůže, když celý rok kašlete na posilování vztahů. Chybí-li Vám v životě láska, žádný náramek z minerálů nenahradí skutečnost, že jste například pesimističtí, frustrovaní a závistivý. Láska nečeká na dramatické okolnosti, aby se projevila. V určitém ohledu je láska jako šaty. Co drží tvé šaty pohromadě? Několik tlustých uzlů nebo tisíce drobných stehů? Drží je pohromadě tisíce drobných stehů.
Láska vychází ze srdce a vyzařuje daleko více než náhrdelník plný minerálů, který budete nosit od rána do večera, nebo minerály nabíjené na sluníčku, měsíčním svitu či omývané v té nejčistější studánce.
Zanechat komentář